dilluns, 9 d’agost del 2010

VII Travesía a nado Puerto de Dénia - 7 d'Agost de 2010




Arrivem Guillem i jo al port de Dénia cap a les 10 del matí, sols arrivar ens trovem amb Óscar i Kike i tot seguit amb Jaume, quatre rises, quatre bromes i anem a pel dorsal. Allí vegem a Jordy i a Lalo, un amic del club que al igual que jo debutava en una prova de nadar en el mar. També està Vicent, per si no sabeu qui és´apart de ser el cunyat de Guillem és el prim grandot que està sempre en la piscina fent series o matxacant-se al gimnàs...ens preparem i ens dirigim cap a l'eixida, 10 minuts d'espera mentre expliquen a les bolles que hem d'anar i poc més. Tota la colla estem en tercera o quarta fila i per començar ens hem de tirar a l'aigua des d'un espigo de 2 metres, aixi que desde que donen l'eixida pasa un temps perquè quan es tiraven els primers havíem de deixar que començaren a nadar per no esclafar-los, arriva el nostre torn i ale, a nadar...


Jo comence i veig que tinc a Óscar a la meua dreta durant un moment sé que anem junts però comença a creuar-se gent i li perc el rastre, ara ja era nadar i no vore res a principi la sensació és estranya perquè l'única referència és rebre algun colp d'algú, arrive a la primera bolla i comence a rebre per tots els costats, mare meua on m'astacat. Poc a poc m'allunye de la bolla i hi ha menos gent, normal, pense que m'han passat tots. Arrive a la tercera bolla i sent que algú em crida, veig que es Tània que camina prop de mi la salude i a seguir pense que sols queda una bolla i que tot està fet però l'última recta se'm fa prou llarga, en una que alce el cap veig l'arc de meta, i m'entra molta alegria, açò ja està fet quan puc xafe terra i cap a fora, allí estan els companys i les animaores, sols vull beure per llevarme el gust d'aigua salà de la boca. Estaguent en la cua entra Óscar i al poc Lalo. Tots hem baixat de 30 minuts que per a ser novatos no està mal. En resum, una nova experiència esportiva per a mi i un altre event on el CTC ha tingut una destacada representació amb els següents resultats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada