dijous, 9 de desembre del 2010

Mitja Marató de Tarragona - 27 de Novembre de 2010


Per fi arriba l´hora de la veritat, despres de començar la temporada a un bon ritme de curses molt variades, arriba la Mitja Marató de Tarragona, el meu debut en les mitjes ....havia fet curses de muntanya, duatlons, triatlóns Sprint...però el cos i el cervell volién més...doncs ale a complir el primer objectiu de la Temporada. Son les 7 del matí..un bon esmorçar fer la motxilla i ale cap al camp de batalla..arribe a Tarragona i fa un fred que pela, sols baixar del cotxe escolte a una gran colla, d´els quals el seu accent i les frases fetes delaten que son de la terreta:- Xe d´on sou? -d´Alginet....correcte jo de Carcaixent...(rises i bon rotllet...els de la High Riber estem en tots els empastres)...recollida de dorsal, a escalfar un ratet i pum! sona el cohet d´ixida. Que comence la batalla!!! el meu cervell sols repetix:-Tranquil, no t´acceleres, la cursa comença al km 10....i agafe un bon ritmet però sense patir l´objectiu és acabar i vore les sensacions de la distància llarga en asfalt, sense adonar-m´en arribe al km 15, entrem al port de Tarragona, l´espigò és fa etern, fa vent i no veig el moment de girar, no veig el final...però acatxe el cap i em concentre..ja ho tinc en no res ja veig el cartell del km20....ja ho tinc 1km més i ja haure complert l´objectiu....gire un edifici i veig l´arribada....ja ho tinc....1h i 49minuts....estic molt content, m´he superat a mi mateix...
Proper objectiu: Triatló Olimpic!!! poc a poc i en bona lletra, però sense parar d´avançar!!!! Cap fred,cor calent, cames fortes!!! Amunt CTC!

Ignasi CTC itinerant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada