dimecres, 28 d’abril del 2010

Crònica Mig Ironman Elx by Cristian

















Després de 2 dies de descans encara m'aborrone de pensar tot el cap de setmana que hem compartit. Ha segut una expreiència increible, desde els dies antes, els nervis, el arrivar allí i vorer el ambient, el lloc, les instalacions i sobre tot la companyia,.... fins el oratge ha segut perfecte.

No havía disfrutat tant en una prova deportiva en la vida, encara que tampoc mai havia patit tant, en la natació me vaig trovar molt be, vaig nadar a gust però lo millor va vindrer en la bici, unes condicions perfectes, els companys que adelantaves o t'adelantaven et donaven ànims, els organitzadors també apollant en tot moment, fins la gent que et pasava en els cotxes el saludava i t'animava, jo anava en la bici rieguentme de lo que estava disfrutant, vaig conservar molt perquè sabia que la llarga distància i la meva musculatura no son molt compatibles i vaig arrivar molt sencer, vaig menjar molt i vaig arrivar, despés de més de 3 hores de haver començat el triatló a la transició molt content, arrivaba be i en una velocitat mitja increible per a mi, però només eixir a correr me va entrar rampa en els cuadriceps, lo que ja me solia pasar quant entrenava i a lo que tanta por tenía, però esta vegada va ser diferent, perque allí estaven les vostres dones, germans, amics, Jordi que va vindrer a posta i que no pararen de animar i transmitir la força que ja no quedava i que feren que sense poder correguera o m'arrastrara fins a la meta, moltes gracies a tots, els que hem participat, i els que ens heu animat i ajudat, perque jo este cap de setmana vos he donat prou 'faeneta' i per a variar ahí estaveu tots i totes ajudantme a trovar el dorsal, el neopré, fins a Ricky vaig pedrer,..... Mare meua.

MOLTES GRACIES A TOTES/TOTS!!!!!!! No he volgut dir noms perquè no volia oblidarme de ningú i tots hem estat impresionant per acavar esta 'encerrona' que ens havien preparat els organitzadors en la mitja marató però no puc deixar de nomenar a 2 persones, al SUPERCLASE de Palau, increible, i esta prova, en la que a tots ens ha fet mig IRONMANS, encara fa més gran si cap a Guillermo, com vas poder fer el doble que l'altre día?, ara ja se lo que significa ser un 1/2 finisher, però lo del sencer tardaré uns anyets en intentar-ho.

ENHORABONA A TOTS!!!!!!! GRACIES A TOTES/TOTS!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada