dimecres, 28 d’abril del 2010

VIII Triatló de Pinedo - 24 d'Abril de 2010





Primer triatló Sprint de la temporada per a tres companys del CTC. David Esteban i Jordi en la prova popular, i jo en el campionat universitari. Les primeres sensacions del dia eren de nervis però una vegada vaig arribar a Pinedo sols pensava en començar la carrera. El dia impressionant, sol i poc de vent, ara que el més dur ens esperava a l’aigua. Tot lo bo que havia eixit el dia va eixir malament a la mar (van estar dubtant de suspendre l’eixida), ones prou grans al principi i corrents durant la travessia. Entre això i alguna patadeta que altra vaig eixir prou marejat, i la careta que posaven David i Jordi quan la feren ells significava el mateix..jeje ( imagine q seria més difícil nadar en la popular ja que hi havien vora 300 persones i no 100 com en l’universitari). En el segment de ciclisme, vaig tindre la sort d’ajuntar-me en un bon grupet fins a la transició, ara que si haguera tingut que donar un altra volta al circuit segur que em despenjava per darrere. Per cert, el circuit estava prou mal assenyalat. La transició bici - carrera a peu prou be, vaig eixir ràpid avançant a la gent del grup de bici durant la primer volta..a partir d’eixe moment el poc entrenament de transicions va fer que baixara el ritme fins a l’arribada a meta on vaig donar una última espenta. Per a la meua sorpresa al veure els temps de cronometratge, el chip no m’havia agarrat el temps de la carrera a peu i m'apareixia com a no finalitzat. He hagut d'enviar un correu per a que em solucionaren el problema i em digueren el temps final. La meua classificació és diferent a la popular, així que el 29º aconseguit en l’universitari equival a un 66º en la popular. Enhorabona a David i Jordi,
que tot i que fa res que han eixit de les seues respectives lessions avançaren moltes posicions respecte al segment de natació . En definitiva, primer triatló de l’any i amb ganes de seguir competint. AMUNT CTC!!

Jaime

1 comentari:

  1. jaime enorabona, es un gran resultat, per al poc de temps q portes, de segur q encara tenim marje de millora ara quan t´agafe jo per a fer unes series jajaja

    ResponElimina