dilluns, 22 de novembre del 2010

XXII Cursa de l'esquiador - 21 de Novembre de 2010


Son les 6.30 del matí....primera cosa que em passa pel cap: -Com estem tan tronats d´alçar-nos a aquestes hores, en la rasca que fà?, per anar a fer 17 km saltant i corrent com a cabres? doncs si estem sonats i ens agrada, encara que matinar no ens agrade masa..i ja se sap "la cabra tira al monte" i nosaltres estem com les cabres o pitjor.... Aixina és que ens posem les piles jo i el Gerard, amic i company d´aventures i locures varies...i anem cap a Hostalets de Pierola ( Anoia) on es realitza la 22a Cursa de l´Esquiador, aquesta cursa va començar com a metode d´entrenament de la gent de l´UEC Anoia que començava la temporada d´esqui i activitats hivernals i poc a poc anat convertint-se en cursa...Arribem allí més gelats que un pollastre ( 2ºde temperatura) arrepleguem el dorsal, ens canviem i vinga a la batalla, la veritat es que volia gaudir al maxim i no patir...no vaig agafar ni el rellotge per a no calfar-me masa el cap en el temps...no cal apretar ja que la setmana que ve debute en el mon de les mitjes maratons i no volia fer-me mal i debutar en bon peu...el Gerard ix a foc seguit i passa la cursa peleant pels primers llocs, però una mala indicació fa que és perga pel cami i perda el cap de la cursa....jo paregut..anava en un bon grupet i ens perdem i ens arrem 1km i pico gratis.....però trobem el cami 10 minuts més tard i continuem però ja hem perdut unes quantes posicions.....pujades, baixades, barrancs, fang....vaig gaudir com un xiquet..a la meua bola...i quan m´en adone ja estic entrant al poble....en 1h 40m..que per a anar a la marxeta estic prou content.... I la setmana que ve mitja marató de Tarragona ( debut)...ja vos conte la setmana que ve....Un abraç a tota la Família del CTC...I felicitar al Gerard pel seu Bronze al campionat català universitari de curses de muntanya.

Ignasi ( CTC Internacional)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada