dilluns, 27 de febrer del 2012

Mitja Maratò Barcelona 26/02/12





El any passat ja vaig gaudir del plaer de correr pels carres i les principals arteries d´aquesta magnífica ciutat a la seua majestuosa maratò i enguany volia més així que ens apuntarem a la mitja que es celebrà ahir diumenge. Parle en plural perque va ser pensat i fet, jo i el meu cunyat Tono que no habia corregut en la seua vida i en un mes s´ha preparat per acabar-la.



La cursa espectacular, gran ambient i és que forem 12.500 participants, és a dir, un riu de gent que no parava de dominar els carrers. En quant a mi, no massa be, la idea era anar a pel 1:28 - 1:29 i al final hem vaig conformar en el 1:30. Em vaig escapar dels pràctics de 1:30 en el km.5 i en el km.18 m´agafaren per darrere i ja no tenia forces en les cames per seguir-los. Almenys estrenarem la nova equipació.



Ara hem queda fer un tri en barna i ja ho tinc casi tot. Potser el Garmin a l´octubre???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada