dijous, 7 de juny del 2012

TRIATLÓ SIERRA DEL SEGURA (HELLÍN) - 3 DE JUNY DE 2012




Per dates ens venia genial fer este mig ironman en Hellin, ja que falta aproximadament un mes per al IRONMAN de Frankfurt i és un bon test, encara que jo era molt reaci a esta prova per el dur perfil ciclista. Al final ens apuntarem Oscar, Cristian i jo, i sols ens faltaven Jordi que no podia correr encara i Vicente que treballava, per a completar l´equip al complet per al IRONMAN.

Arribarem alli el dissabte per la vesprà Oscar i jo, arrepleguem dorsal i lo primer que preguntem, -quans n´hi han apuntats? - 130 persones contan 9 xiques. Ja està, prova trampa, segur que hi ha molt de nivell, a més en el sopar "pasta party" tots tenien pinta de màquines, i li comenta a Oscar, açi hi han 30 globeros i uns 80 que venen a rascar ja voràs.

A les 23h ja estavem xitats. Dormirem en una sala del pavellò municipal amb colxonetes de gimnas unes 25 persones i Cristian venia de comunió, el tio va apareixer a les 3 del mati, i a les 5 en peu per anar a esmorçar, que tambè te´l facilitava l´organització, a més del dinar de després. Tot s´ha de dir que l´organització pese als seus errors es va volcar en que els pocs triatletes que erem estiguerem ben servits.

A les 7:30 era l´eixida. Acabem el preparatius previs a la cursa, untar-se de crema, vaselina, tornar a cagar, posar-se el gels, etc. Aparenment, els dos companys meus que solen estar super nerviosos estàn més tranquils que en la vida, deu ser l ´experiencia o que seu agafem com a un bon entrene. Anem cap al aigua i jo calfe una mica pero estos pasen, i quan estava desijant-li sort a Oscar donen l´eixida. Dos voltes en un circuit triangular amb tres boies. La primera volta sense complicacions però ja es va fer llarga, anant a peus d´un xaval, però la segón volta de natació va ser llarguisima, pensava que seria del cansanci però no, una de les boies es va soltar i anava anant-se com lo que ferem mes de 3.000m. Isc de nadar i anava en un grup d´unes 15 persones, però la transició la faig en calma. Veig a gent coneguda que ix en mi, el xaval de picasent, Antonio Alix (escriptor de la revista Finisher i periodista de Eurosport), Ximo el que organitza el tri d´elx.

Ara toca rascar en la bici, i vorem si la elecció de portar la bici de ruta i sense acoples era la correcta, a mes del pinyo 28. Els primers 20kms son cara amunt i vaig regulant, després algun falso llano però encara venen varios ports, començe a trobar-me realment be en la bici, i no porte a ningu ni davant ni per darrere. Els ultims kilòmetres en bici son favorables i faig un gran parcial ahi, agafat dels cuernos i acoplant-me al manillar, estic volant en la bici, i pujant la mitja que era de 26km/h fins els mes de 30km/h que vaig marcar al final. Espectacular i super content de la bici.

Per últim, rematar la carrera a peu i finalitzar un gran tri. Les meus expectatives eren poder correr be i a ritmes mes alts dels que solc correr perque em trobe millor que en la vida a peu, però calia demostrar-meu. Correr per baix 4:45 era un bon ritme i així va ser, a pesar de pasar alguna crisi en el km.12 i en algunes pujades vaig aguantar be el ritme de 4:40 durant tota la cursa.

Hem acabats els tres molt contents perque es nota que el entrene i el sacrifici està donant els seus fruits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada