dijous, 10 de juny del 2010

Crònica de Cristian del Duatló Cross de Carcaixent

Encara no havía dit res però volia agrair-vos a tots tot el suport que me donàreu el diumenge, una experiència increible, en cada moment hi havía algú de vosaltres donant-me ànims, diguent-me les referències de temps i sobre tot donant-me la força per a continuar lluitant per guanyar quant ja no quedava energia. Va ser una experiència per a mi inoblidable, poder competir en el poble, davant de tota la meua gent, els meus amics, tota la meva familia que va estar animatme, sobre tot el meu germà Rafa, que crec que va fer més força que jo, i tindrer la sort de guanyar. I tot aixó gracies a vosaltres, no arrivarem a 20 persones però com diu Jaume, UN GRUP ENORME, no sols nosaltres, sino tots els amics que van vindrer a col.laborar de forma desinteresada, INCREIBLE, per tot això, agrair-vos deixarme participar mentres tots curraeu, alguns de vosaltres encalats a la muntanya amb un Sol que badava les pedres, i damunt animantme sense parar. Me feia molta il.lusó poder fer-lo i m'haveu apoyat desde el principi,inclús els dies antes, oferintme fins la bici per a poder competir en millor condicions, de verés que no tinc paraules.... GRACIES!!!!!!

No m'agrada dir noms perquè sempre et deixes a més gent de la que nombres però en esta ocasió no puc deixar de dir que amb gent com Rada i Jaume el club és encara més gran si cap. Una organització perfecta i els xicotets detalls que fallaren, com 2 camises i líquid al final de la prova es precisament consecuència de l'èxit de participació que vam tindrer..


GRACIES A TOTS, MÉS QUE UN CLUB, UN CLUB ENORME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada