dijous, 10 de juny del 2010

IV Triatló Puçol 5/06/10. Crónica by Guillem



Fins a cinc membres del CTC ens desplaçem a puçol per participar en aquest cuarta edició. Cap de nosaltres havia vingut en les edicions anteriors però com tenim mono de competeció ens vam apuntar. Entre ells la promesa Jorques, Fernando el incombustible, Claudio que la milloria en cada prova es sobresalient, David Rada a pesar d´eixir la nit d´abans com els guerrers i el que us escriu aquestes linies.

L´eixida es a les 4 de la vesprada i cau un sol de mil dimonis. Nomes arribar a la zona de boxes ens donem comter que l´organització esta un poc fulereta perque tarden barbaritas en donar els dorsal i repartir la tasca, pero es els de menys. Amb el sobre i el dorsal pintat ja en les nostre cames i braços anem cap el cotxe de nou per preparar-nos a entrar a boxes. Una volta dins no es veuen moltes cares conegudes d´altres triatlons i li comenta a Jaime "hui no hi ha molt de nivell, així que es pot quedar davant", ja em faig els meus calculs per vore si estaré entre el 50 primers.

Començen la natació que era un mica estranya perque teniem que atravesar un espigó i un volta el pasaes tenies que anar en perpendicular fins a un altra espigó a on es torbava l´exida. Com sempre a manta galletes fins la primera boya ja que Jaume i jo ens col.loquem davant de tot. I despres l´aigua en MAREJADILLA. Aixi que es va fer una mica pesaeta la natació peró com sempre dic, es igual per a mi que per als demes. Eixim del aigua una mica marejat pero sabent que estic davant perque no observe molta gent. A pedalajar a un circuit de tres voltes, amb la carretera en zones en mal estat pero com que el meu grup va a tope es pasa pronte i arribem a T2. Com sempre que arribe a les transicions, a tope, i del meu grup que aniriem uns 20 començen tots a correr per baix de 3.50 menys 3 ó 4 que es quedem. Conseguisc anar darrere de tres d´ells perque les pulsacions anavem molt altes aixi que poc a poc tinc que baixar el ritme, i la calor està apretant de valent, quin sol que fa i com brama!!! Hem vaig cruzant en la gent del club però vaig a tope per mantindre la posició i que no m´adelante ningu i no tinc casi ni temps per saludar. Al final menys mal que hi havien a peu 4.5km perqué ixos 500m que m´he ahorrat he pogut aguantar digniment quan les forçes anavem flaquejant moltisim. Un tri mes i fins el moment la meua millor clasificació, no crec que la repetisca, o igual si.

Guillem

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada