dilluns, 24 de maig del 2010

Triatló de Gavà - 22 de Maig de 2010

Son les 7del matí agafe la Bicicleta i la motxilla amb tots els bartuls i vaig pedalejant pel costat del mar fins arribar a Gavà, (la nit l´he passada a Castelldefels per a no tindre que matinar tant) arribe i ja s´olora a l´ambient que la batalla s´acosta, entre al box organitze el xiringuito i comprove que tot està al seu lloc.
Vaig cap a la Platja i veig que tots van en Neopré menos jo i quatre espartanos més que van a pel com jo. -No tindreu fred? -Xaval que jo soc de la Ribera! jeje
Veig la ixida de la categoria òlimpica i vaig fent-me la idea del que m´espera, l´aigua està terbola, fa molt de vent i està prou marejada......quant porte un rato mirant veig que ix una zodiac amb un tio més tieso que un "organillo" li fan un massatge cardio pulmonar de recuperació...açò ens faltava per animar el tema buuufff....al rato pareix que reviscola i se l´emporten en ambulancia ( mareee em cague!!!) Crec que al final ha segut un susto, però quin susto....

Es l´hora de la meva ixida 3, 2, 1 AUUUUUUUUU 250 malalts cridant com a locos i ale cap a dins del mar...quan porte 100 metres de calbots, "bascollaes" i demés caricies triatleres..note com em peguen un estirò al turmell i m´arranquen el chip..meeeeeeeerda ara que? ( el meu cervell comença a cavilar) el busque durant uns segons però dins d´aquesta "llavaora" serà imposible trobar res.....trobe la cinta però el xip a saber on està! que faig pegue mitja volta? no senyor, ixa no es l´actitut d´un triatleta del CTC!!! Un sonat del CTC acaba com siga! jejeje i comence a nadar entre ones i glops d´aigua salada...ixc de l´aigua i allí està la Montse cridant : Vinga maki! apreta que eres l´amo!...i jo en un petorro com un "cairer" correc cap al box a agafar la bici, hui era el primer dia que prove lo de portar les sabates de la bici enganxades i ixir descalç...de lujo. Faig el tram de bici que no hi havia ni un km sencer plà, amunt, avall....ponts a tope....i quan arribe al box per a dixar la bici..em faltava un "calcetí" em mira una jutje en cara de polp i li dic ai! si no hi han dos "pues" en un... ixc a fer el tram a peu i acabe dignament...he perdut el xip i no se el temps oficial però el meu rellotge marca 1h i 27 minuts he tardat un collò però crec que no el puc comparar amb un altre ja que el mar no estava com sempre la bici tampoc....la gent diu que va ser durillo, jo vaig flipar perqué ací dalt hi ha molt de nivell i el primer va entrar en 1h 7 min.Calculant aixina a ull vaig quedar entre els 200 primers i eren 400 no està malament.....Si vegeu les fotos entre com si havera gunyat jo jejeje de lo content que estava...un altra batalla al sac..... TOT ESTÀ PER FER I TOT ÉS POSSIBLE com diria Miquel Martí i Pol encara me queda molt per entrenar i molt que millorar però poc a poc i en bona lletra......ara estaré un meset parat per una operació als ulls però quan estiga operatiu altra volta a la bretxa...

Un abraç a tota la família del CTC ( més que un club).

Ignasi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada