dilluns, 24 de maig del 2010

XI Triatló de Cullera - 22 de Maig 2010

Dissabte passat vaig participar com a únic membre del CTC al triatló de Cullera. Baix un sol de mil demonis ens van tindre esperant per retrassos en les proves junior i femenina fins poc menys de les onze quan començà la prova. Vaig intentar eixir en les primeres línies pensant que preferia que em passaren per damunt que tindre que anar a menys ritme obrint-me pas entre tots. El circuit de bici tot i estar redissenyat respecte a l'any passat va ser prou dur per a mi amb les huit pujadetes al pont i unes rectes on l'asfalt estava prou malament. Això i que em vaig despenjar del grup en el que anava molt prompte va ser sinònim d'una mala crono en este segment. Al tram de córrer vaig arribar prou mermat, tot i axí vaig avançar unes quantes posicions. El circuit pel passeig va estar molt xulo amb molta gent animant, entre ells el meu germà i acompanyants. Gràcies a tots ells i als membres del club per les vostres felicitacions. Espere el pròxim triatló anar en més gent del club. Amunt CTC!!!

Jaime

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada