divendres, 16 de setembre del 2011

Crònica TRI VLC Super-Sprint - Ximo Durà

Després de molt de temps de voler participar en un triatló, a causa del respecte que en causa, per no dir “canguelo”. Este cap de setmana vaig participar al triatló de València, això si, al super-sprint (triatló per a novells, si si, tant sols en faltava L de l’autoescola Sanchis, però la de la paret, jeje), la prova consistia en 300m de natació – 8km bicicleta – 2,5 km córrer.

Arribarem al port 7:15h i encara hi havia gent de festa, fins i tot gent fent cua per entrar a” las ánimas”. Xe tu, un espectacle, gent preparada per fer un triatló i gent fent barra fixa, jeje. Açò va endarrerir l’obertura de l’aparcament del port per als triatletes vaig haver de baixar la bicicleta i el trastos i anar a buscar el boxes i Elena a buscar lloc per aparcar.

Una vegada als boxes meu col·loque tot al lloc i me’n vaig a la eixida de la natació. Després de 15 minuts de retard ens deixen entrar a l’aigua per situar-nos a l’eixida. Per molt que llitges en les revistes, foros, etc, del que has de fer, jo ho vaig fer tot al reves. Primera “novatà al canto”, en pose al mig i davant de tot. Quan donen l’eixida comencen a pegar-me més palo que una estora, comence a tragar aigua hi ha posar-me nerviós. En vaig desmoralitzar una mica eixint de l’aigua el 240, però el calvari havia acabat, ara en tocava jugar les meues cartes.

Arribe als boxes, en pose el cinturó, casc, ulleres i bambes, arranque a córrer, puge a la bici i comence a passar a gent. Açò m’anima una mica, fins que un es posa a roda i en passa, però en col·loque a rebufo d’ell i anem fent relleus i passant a gent, açò s’anima, ja estic una mica més content. Arribem a la zona de transició i el company que anàvem junts es lleva les sabates en marxa i jo intente fer-ho igual que ell i segona “novatà al canto” en cau la sabata dreta, ací perd al xicon este i comence la meua aventura personal corrent.

Nomes eixir al circuit de córrer, comence a passar-li a gent, però les cames no en responen com el dijous anterior que vaig fer una transició, però bé, vaig continuar passant triatletes fins la meta. Al final vaig entrar en la posició 60 de 361 participants, no està malament per ser el primer.

Conclusió: he de millorar molt, però molt amb la natació i practicar les transicions, sinó el músculs no et responen com esperes. Així i tot molt contet, mira si estic content que estic plantejant-me de fer el triatló sprint de Benidorm. A vore si s’animeu, hi ha de diverses categories.

http://www.white-events.net/triwhite-benidorm/distancias.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada