dissabte, 17 de setembre del 2011

El punt de vista de Guille Pérez al Tri de València


Ens presentem en la II edició del Triatlò de València de nou, amb 15 membres del club, tots anem a participar en la distància olímpica. Aquesta edició es multitudinaria ja que en total hi han apuntats uns 2.500 participants en diferents proves, en la nostra erem casi 1.000 dels quals acabaren uns 800. Cifres de record que col.loquen a aquest triatlò en el de mes participants exceptuant el Garmin de Barcelona que ompli unes 5.000 persones.

En el meu cas tenia dos expectatives, tornar a entrar en el Top 50 com el darrer any que em vaig clasificar el 35, i guanyar la meua aposta particular en Xavi, Ruben i David Sart del Club d´Atletisme que estaven apuntats en la modalitat de relleus, en joc un esmorçar per a qui guanyara el dolc. Com sempre en la zona de boxes molts nervis, sobretot en la cara d´alguns debutants, Quique Selma no portava ni porta dorsal ni res, per altra part, em va sorprende Oscar lo tranquil que estava fent brometes i tot, com es nota que ja eres un veterano. S´arrime l´hora d´eixida, programat a les 8 del mati i anem cap alla, la natació des de dins del aigua, em fique prou cap a l´esquerre per anar pegat a la paret del canal i estic justet al costat de Raul. Donem l´eixida i començe fort per intentar evitar tràfic però sense desfondar-me que després sempre ho pague. La jugada em va eixir be perque no vaig tindre masa colps. Era hora d´agafar la bici i vorer el circuit, al principi anevem 5 tios, però poc a poc el grup era més gran, i abans d´acabar la primera volta ja erem uns 30. En la segón volta ja agafe el grup de Jaime i Vicente que habien eixit davant meu en la natació. El circuit em va agradar molt, menys el tros que ens van clavar per dins de la Ciutat de les Arts que ho vaig trovar perillos. El grup anava com un cuet, en pla sempre per damunt de 40km/hora i a tirons que feia que tingueres que estar molt atent per a no tallar-te. Completem les 4 voltes i tinc a Jaime just al meu costat, "al loro" que el contakilòmetres em marca 48km, o siga que la organització va fallar en la medició. Vicent imagine que anirà per darrere però per la vist el tio anava sobrat i es va pasar l´eixida. Jaime i jo deixem la bici i fem una transició espectacular i rapidísima un front l´altre, vaig darrere d´ell fins que eixim de boxes i s´acabat, cada ú al seu ritme.

Ara toca correr a peu, son tres voltes i el sol està pegant de valent. El plantajament inicial era correr a 4:10 però al segón kilòmetre em done comter de que no podrà ser. Em creue en Cristian en la primera volta i li porte prou d´espai pero el seu ritme no es el meu. Tambè et creues en Xavi Llobet, primer clasificat i Candel i Jordy lluiten per la segona i tercera posició, com van. Començe la segona volta i Cristian m´ha recurtat però encara li porte molt, pense -no m´haguera ni de conya- i instintivament alçe el peu en este volta perque vaig prou apurat. El ritme mig puja a 4:20 el mil, em creue en casi tots i alguns del club ja ni salude. Molta gent m´adelanta però és complicat ja saber si tenem les mateixes voltes que jo o son del sprint però hi ha molta gent. Gir de 180º i tercera volta, a l´altura de a on donem l´aigua Cristian de nou, -ostia tu, però si el tinc pegat ja, m´agarra fijo- així que l´ultima vola intente mantindre el ritme i esperant en tot moment que Cristin em pasara, però arribant casi al final de meta mire cap a darrere però no el veig i trac l´ultim que em quedava per pujar una mica el ritme. La meta, situada en una rampeta de 200m en zig-zap, aprofite per tornar a mirar i jo per la meitat i ell entrant. Al final no m´agafa pel pels, millor dit per 12 segons.

Total, doble objectiu conseguit, clasificat en el lloc 36 i guanyar als relleus del C.A.Atletisme. Content no, lo següent. Enhorabona als debutants i la resta del equip. Quints per equips i ja van dos, a vorem en Oliva com quedem.

1 comentari:

  1. Moltes felicitats! sou uns cracs!
    Jo estic preparantme poc a poc, dema vaig a aspe a fer el meu primer duatlo, aquest any duatlons, y l'any que be començare en els triatlons, avore si me unisc a vosaltres, aixo si no podre a eixe ritme...jajajaja.
    Enorabona per la teua 36 posicio qui puguera... i al club per la quinta.
    Sou uns fenomenos!!!

    ResponElimina