diumenge, 11 de març del 2012

Crònica d´Oscar Sanchis al València LD.


La meua carrera va ser esta,se pot resumir com a plaer i dolor....un mig IM es la distancia perfecta, crec que te l'aigua que toca, la bici sense drafting i la carrera a peu per molt be que arrives, sempre acava fente patir, pero te deixa acavar correguent ,es un repte dur pero humá, t'exigis entrene, pero la pots acavar tinguent una nana nomena AINA fente pasar males nits i perguent entrenes...i el tio damunt sempre en una sonrisa en la boca.....vamos que la pot fer fins al canyas,je,je...."con un par" jordi

Estes carreres sempre han sigut lluny,pero esta ha sigut a casa i les coses eren mes sencilles, anem dissabte a deixar les bicis (un dels moments que mes m'agrada d'aquest mundillo ) com sempre mirant les maquines dels demes, bones, guapes, diferents.....alguna reliquia lo que me fa pensar que no son tots tans bons,es campionat d'espanya de mitja distancia i el 65% dels competidors son de fora de valencia, lo que me fa pensar que no venen a passetjar-se i els valencians que hi han son quasi tots dels que acaven davant de mi....cosa no molt dificil,je,je, pero com a minim desde que vaig fer la primera popular l'intencio sempre ha sigut de quedar de la meitat en avant....i per a esta competicio ho veia complicat.

Dimenge....a boxes els del CTC estem separats,mola mes quan estem junts, pero aixina me posse menys nervios, ens juntem tots i anem cap a l'agua,el presi,quique i d.esteban eren els que menys havien entrenat i se li notava en la cara la tensio, ens separem als nostres caixons, sort per a tots , eixen primer els "jovenets" del ctc i el presi,cristian i jo despres.....baixem a l'aigua i jo mullanme encara els peus senc la bocina ,ultimament quan estic competint a l'aigua no se si es millor el meu nivell d'abans o el d'ara,sempre he dessitjat estar a la cola del grup encara que fora, pero es que hi han que nomes se dediquen a fer-se lloc a basa de palo i ni naden ni deixen nadar, que asco i damunt, ja nade tant be... ja,ja que pase gent i tot,pero als 500 metres me taponen altres....segurament estos se pensaven que era un duatlo esprint o algo, a la segon boya ja me desfet dels colps....pero com sempre ananmen massa cap a un costat,l'esquerre aquesta vegada i me te que rectificar un jutge i fer algun metret de mes....girem a bucar la zona de boxes...despres d'algun colp al gir me torne a anar cap a l'esquerra,tornanme a rectificar una canoa....pero passant totes les boyes per la vora fent el cami mes curt....isc d l'aigua en una castanya impressionant i algu me toca per darrere.....es el presi, la meua cara de sorpresa quan el veig....ostia que be he nadat....pense, pero per el somriure que porta se que ell,significa que no s'apretat...

La trancisio es horrible com es normal en mi 5'26", no me despase el neopre fins que arrive a la bici...arre burro,i la xaqueta de la bici en tot el temps que havia tingut no l'havia girat i banyat me va fer pelear molt....com diu cristian tot aixo es culpa meua i tant, que burro soc, em tranquil.litze i pense que queda molta carrera....agafe la bici els primers 15 minuts estic gelat,en l'aigua havia patit fred i me costa llevar-me'l...l'eixida de valencia se me fa durissima, els primers 17 km son asquerossos per el vent pero a partir d'ahi pega de costat i llevant d'alguna rafagà que es perillossa se pot rodar depressa, en sollana senc crits d'anim, me gire i veig a ivan, el salude i despres arrive a una redona on estava el meu germà,martin i paco que s'unis despres i fan algun km al meu costat animant,es la part mes comoda de la carrera, se va "facil" per damunt de 40 km/h, adelante a jordi (abans ja havia passat a quique, d.esteban i tito i piranya, ja,ja els cabrons anaven de verano azul ) el cabut de jordi estava fent una carrera tant dura sense res al cos, ja que havia estat vomitant tota la nit,enhorabona per acavar, jo no m'havera ni alçat del llit....al girar en sueca la bici se convertis en un infern....i com sempre se veia molt de draffting, pero aci es que m'apetia fer-lo inclus a mi, cada casseta dels arrossars se convertia en una trampa , ja que l'aire que t'entrava al passar-la te sacsava de costat a costat....jo si estic entrenant me'n torne a casa segur, com deia cristian qui tinguera bones sensacions en eixe moment que ho diga, al primer xalet que trove abans de sollana pare a fer un pis i menjar una barreta ja que en martxa era perillos veure i tot, al entrar en sollana veig al meu amic borre que jo sabia que no podia faltar a la cita me diu algo pero no el senc....ahi torna a pegar de costat i a volar, comence a pensar que estic fent-ho mal per que no veig a ningu del club i com diu cristian les sensacions no eren bones, al moment agarre a cristian que en eixe moment adelantava a claudio, que ja tinguerem sort que anava entrenant ,ja, ja....ahi l'are pegava a favor i tot lo dura que s'havia fet l'eixida, ahi volava marcant 50 km/h mes d'una vega...arrive a la trancisio content i veig a una sargantana que havia adelantat feia 8 km botant de la bici i adelantanme...."va amic" me diu....era cristian....me cague en tot pero com pot ser tant rapit en tot aixo,total que se possa a correr un minut i algo abans que jo....estaguent sentat canvianme pasa claudio i l'anime....no porte ni gomes en les sabatilles,me coloque les compressores, me lligue les sabatilles, tot molt professional,je,je i a correr....uuuuf que dolor,pero es el moment de la carrera que mes espere...

Me note "be" pero a cristian ja no el veig, me creue en guille "fresquet" va primer per a la meua sorpresa ( no tant sorpresa ) pero esperava vorer a Fer Cancelara, de seguida supose que no ha fet una bona natacio, al primer cono km 3'600 me creue en cristian no va mal pero molt sobrat tampoc, darrere meu ve claudio com un tir, ja que jo portava mitja de 4:08 i el tenia ahi pegat....a tot aixo per el mig anava piguiti que s'havia arreat una bici d'escandalo,el veig senceret , ahi estavem els 6 que mes haviem entrenat i mes motivats anavem, faltant jordi per els problemes que havia tingut, la primera volta la faig "comodo" a 4:11 de mitja...ahi esta la super aficio que tinguem...quin remei tenen pobretes,je,je ....ja tinc a cristian a 30"... m'alegre molt,per que estar a 5' d'ell,guile o fer es un exit per a mi,tambe es deveres que jugue en la ventaja d'estar mes entrenat que ell, i veig com adelanta a alex i al moment el passe jo, l'anime i li demane aigua, tot lo ben montat que estava el circuit de bici a peu va ser un desastre, no donaren ni un got d'isotonic ,i els avituallaments estaven prou separats, al moment agarre a cristian li dic que se posse darrere, pero crec que fa be portant el seu ritme, jo tenia dos objetius en esta carrera, baixar de les 5 h. i arrimarme a 1h30 en la mitja...per el vent i els 2 km de mes en la bici que havien eixit, sabia que lo primer era quasi impoossible, lo segon portava el ritme...pase el 10000 en 42 min.,perfecte en algo de martxe... en l'ultima volta al km 16 vaig a 4:15 de ritme....uuuuuf que dolor, ja havia marcat algun km a 4:20 pero a partir d'ahi ( jo crec que per falta d'isotonic ) me costa baixar de 4:25...anava esprintant, sabia que no marcava 1h30 pero al menys no anava a anarmen molt,tambe tenia la motivacio de tindre a guille a colp de pedra,la seua cara com la de tots a estes altures era un poema,d. esteban es un eixemple, un tio que corre molt be estava passant un calvari per a fer la pijor mitja marató de la seua vida....es lo mal del tri, els que correguem be esperem recuperar temps al crono final a peu pero sempre no passa, en canvit el que nada be ja porta eixos minuts al llom de ventaja....jo de moment quasi sempre ho aconseguisc,pero les meues carasses i bufits me costa,je,je....al final me quede a les portes dels meus objetius 5h 03'10"...i 1:31 a la mitja el 124 classificat de grups d'edat de 600 aixo esta molt be,felicite a guille i espere que cristian no haja reventat,arriva 3' min. despres, els tres hem fet un carreron....com tots el demes destacant a quique escriva i el presi que han debutat preparant-ho a mitges ja que tenien criatures que cuidar....jordi xapó

donar les gracies a paula i david que animarem molt on mes falta feia,el club de fans incondicionals,novies,pares etc.....quique ( que li vaig furtar uns calcetins per aguantar el fred abans de nadar ) ana i raul que estagueren ahi desde primera hora,marti que va estar ahi bramant tambe,als companys que estagueren en el tram ciclista i a tots els que hem compartit hores d'entrene....tinc que dir que he trovat a faltar a gent en la linea d'eixida,rada,riki,borre....companyers de moltes batalles i que espere que estiguen motivats per a altres...sobre tot l'abuelita....a sueca mes garrot....pero si fa este aire ni m'alce,avorer si s'anima mes gent del club tant ahi com a hellin,que vegent la regressió de cristian fan falta novatos per a que no quede l'ultim,ja,ja,ja....estes paraules me les tragare,no se per que,ja,ja....amunt CTC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada