dimecres, 7 de març del 2012

Triatló LD Valencia - 4 de Març de 2012



Seré breu. La natació va ser una runa perque com era d´esperar, l´aigua estava super gelà. El cos estava calent perque la veritat és que el neopreno fa maravilles però les mans, els peus i sobretot la senció de gelor a la cara era horrible cada volta que tenies que respirar. Sols volia acabar per agafar la bici. Al principi com es normal molt de colp però després ja vaig agafar la velocitar de creuer i anava adelantant a gent, tant que en el gir de 180 graus per a tornar a la zona de boxes ja no tenia casi referencies visuals davant meu, vaig eixir el 11 del meu grup d´edat. Arriva el moment de la T1, lamentable, jo que sempre vaig a tope per els boxes està vegada habia pasat tant de fred en les mans que havia perdut la sensibilitat als dits grosos i no podia despasar-me el neopreno, després lo mateix en el maillot, no podia pasar-me-lo, cagant-me en denia mentres estava intentant vestir-me i coincidisc en Jordi que tenia la seua bici a 20 metres de mi, ens mirem i fem gestos de "menut fred, mala merda". Al final encerte en el maillot, xaleco, calcetins, em seque el pel i a la marxa.

Agafe la bici a la que li tenia moltes ganes perque era la primera prova que feia en la Argon-18 E-114 i perque el circuit era a priori molt ràpid per a fer-la bramar, però este diumenge va fer el dia que més aire ha bufat ultimament, no obstant el aire entraba lateral hasta Sueca i encara es podia anar a un ritme bo, però va ser arribar als arrosals de l´albufera i l´infern en forma d´aire en contra i lateral que et tirava de la bici es va manifestar. Tant que jo em veia obligat a posar el plat xicotet i la velocitat no pasava de 20-22km/h. Quan ja eixim d´este tram ens faltarrien uns 30-40km, i ara tenia que recuperar la velocitat mitja, així que em vaig posar a tirar en tramos que superava els 40km/h. Al final molt content de la meua bici, el parcial del que mes orgullos estic i del que com vos he dit, a on mes ganes tenia d´apretar. Segons el contakilometres, 2h44m per fer 92km a casi 34 de mitja.

I per útlim la mitja marató. el objectiu era fer entre 1:40 i 1:45, es a dir, no fer mils per damunt de 5m que és la barrera psicològica que me marque. Eren tres voltes de 7km, la primera sobrat, encara que ja em vaig adonar que el paseo de la Malvarrosa es podia fer molt molt llarg si te´n pasaves. Al inici de la segón començe a fluixejar, aixì que per iniciativa propia alçe el peu, per a guardar una mica, i en el tercera sabedor que em faltaven menys de 5km vaig intentar apretar de nou fent mils a 4.50-4.55 peró en el km.18 m´entrà un flato impresionant que fa que casi em tinga que parar a caminar. Ixe mil el kilòmetre el vaig marcar en 5.45 però va disminuir el dolor els altres dos que restaven els vaig fer per baix de 5 de nou. Al final la mitja en 1h43m i el temps global de 5h3m, s´havia escapat el ser sub5 però és que la bici va ser molt dura.

Menció a part a tots els que vau vindre animar, sobretot en la mitja que és a on pitjor es pasa. És super bònic vorer a les nostres dones cridar i animar, o abans d´entrar al passeig maritim que sabies que estaven Paula I David per a pegar-te un crit. I a la resta que anareu a Sueca o Sollana per vorens pasar en les nostres montures. Com no a tots els membres del CTC que anarem i finalitzarem, a tots de 10.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada