dilluns, 6 de juny del 2011

Crònica Half Challenge BCN-Maresme by J.Oscar

Vos conte la meua experencia a calella,com quasi tots els del club, per recorregut vaig elegir ecotrimad i que algun payasset me recorda que no vaig acavar....cosa que me va portar a calella...i que diferencia d'ambient,no en la gent que anava,que en els dos vaig disfrutar molt de la companyia,si no de com se respirava tri desde que arrivarem el divendres,organizacio i animacio....el dissabte la veritat es que no me trovava gens be de la pantxa,pero com tambe se respirava molt d'ambient a final de champions....volteta per una gran fira del corredor i deixar borsses ja en la carpa va pasar molt rapit i no estava gens nervios (excepte quan estavem al box i mirava al mar prou marejat)

La carrera: arrivem al box unflem les rodes i jo faig una de les de cristian (ja clasica meua) i me deixe les ulleres a l'hotel,menys mal que esta de matxaca oroval (gran persona,en una mala enfermetat,la que te el borre,je,je...pero gran persona) va a l'hotel en un moment i me les arrimaja estic nervioset i encara que no hi han ones se nota que hi han corrents,ens dessitgem sort i borre (que encara estava euforic de la 4ª del barça,je,je) i jo ens anem al nostre grup d'eixida....que moments de tensio,que silenci,jo me posse a "calfar" el neopre per dins i comence a suar la gota"a que me desidrate"pensava....estic prou arrere i me gire i tenia a 10 o 12 darrere de mi...."xe que hi hauran mes roins i to que jo"....sona la bocina i no se peguen ni 2 pasos,deseguida s'afona la platja,ale a remar....el primer 100 me sona super rapit (marque 1:28 despres ho veig al garmin)pero el monto s'aleja....gir als 200 i 500 m. de corrent de cara,pase a alguno(aci marque de mitja 1:53)...esquerra 100m.,esquerra i en 800 metres de corrent favorable marque a 1:45 el 100....el garmin tambe me pita cada 5 min. i quan estic nadant es en lo que mes me fixe...i a punt d'eixir me pita i jo contava 40 min. me cau el mon als peus....me lleve el gorro... i "toma" 35 min. que pujó m'entra(la mateixa que al borre quan marcava el barça ja,ja,ja) trancisio al meu estil....vaig a per la bici...i me senc al rotovato de les barraques xillar,va dir que vindria i ahi estava animant,el trove en la mirá i li alce el puny,que alegria me va entrar...agarre la bici....."uy algo no va be" la roda que acavava d'unflar estava buida,li pegue un bac a la bici,casi trenque a plorar,pero tinc tanta rabia....l gent de fora m'anima i un me diu que me tranquilice.....posse l'espuma i la roda no agarra ni forma..."ara si que s'acavat" que agonia estic passant...i al minut va unflant poc a poc,la toque i apenes esta a 5 bars,he perdut 2 minuts...tot lo que que havia nadat a fer la ma....

Puje a la bici en nomes faig que mirar la roda i parlar-li..."aguanta bonica,aguant....filla de p....."en eixe moment torne a pasar per davant de oroval i borroka,m'animem,van a la rotonda de gir que esta quasi a 2 km....eix a la N-II i a pasar gent,bufa de l'esquerra,de carai ja vaig pensant "de puta mare per a rodar quan girem en 22km"....pero clar hi havia que arrivar alli,veig de tot,que van a "passejar" ,que ho donen tot i alguno que me pasa com un tir.....algun grupet o dos de calella donanse relleus a 2 metres,despres estaven al penalty box sancionats,la veritat que l'organizacio era bona fins en aixo....estic a menys de 2 km del gir i me creue en borre ,li brame i clar a lo cristian me quede per on me creuat i calcule 7:40-8 min......ahi vaig com un tir,portava 33'5 de mitja al girar i al segon gir ja era de 35 per hora,es el km 45...torne a animar a sergio...i calcular clar.....me porta menys de 6:30,ja sabia en l'altre gir que no l'agarrava pero que si li retallaria....ja feia mes vent que la primera volta,al fer força la roda me votava i el alguna redona notavv coses rares a que no acave...el coco m'anava a mil....me creue en borre,exatament al mateix lloc...7:30....aixo com pot ser?......si que esta fort el cabro,me dona igual jo vaig be i la misio es baixar de 5 hores i si puc millorar elx....torne a rodar com un tir,aci ja pase gent plantanse....en les 4 rampes en "encanto" llevanlos les pegatines....aunque vegent les fotos de l'organizacio anava apretant les dent tot lo que podia...me fan un poc de mal les cames..."me haure passat" he marcat un parcial de 10 km quasi a 38 i un altre a 38'4.......pero no reserve al deixar la N-II per dins del poble seguisc passant gent al rawl"raul" de calella que haviem anat en les ultimes pujades passant-mos ahi m'el deixe....baixe de la bici.....2'32....estic com un bou....3 gels en caffeina i una barreta tenen la culpa...volia bessar la roda per aguantar....i una merda,marica l'ultim....

Entre a la carpa a canviarme,,soc tant inutil que avans d'agarrar el gel i la pocio magica"powerbomb" ho deixe tot dins de la borssa i no ho trove fins que li pegue un bac a tot (casco ,ulleres,unes altres sabatilles.....)....ale me posse a correr....i com sempre me senta be la tranciscio....en borroka,oroval i la gran cantitat de gent que hi ha me fan volar per baix de 4.......sioooooooo!!!!! oscar tira la carraca,me posse a 4:15 i pase a molta gent entre ells a un que me crida....."carcaixent".....me gire i li dic "escriva?" pero ja no el senc.......QUE COMODO VAIG......passant,passant i passant a gent en algun moment tenia que fer com al principi d'una popular i esquivar agent que anava en fila de 2 o 3 seguits.....ala per parlar me passa un,me posse darrere d'ell 200 metres a 3:55 i dic "ostia com va este"....clar era d'un equip de relleus...a fer la ma que me trau del punt,me creue en borre al km 4'5 meu.....me que on es i tique 7 min......ja comence a calcular el meu temps final....si ho faig a 4 me clave en 4h45.....impossible....pero a este ritme baixe de 4h50...faltem 15 km tot un mon,si en una mitja marato normal ja pots punjar....aci pot passar de tot,la calor comença a apretar.....pero jo a la meua,encada avituallament aigua,aquarius,xupla de gel ii aigua per damunt.....hi ha un pont-badem que dona prou per sac (guillem el coneix)...me torne a creuar en borre,jo arrive al mogollo de gent i ell esta eixint....la veritat que en comparacio a sueca el ambient que hi ha aci es com si estagueres en un centre comercial,alguno t'anima per el teu nom (esta al dorsal)...encara que a mi no tenen molt de temps de llegir-lo....segueix anant com un tir,je,je....li preguntea oroval que me porta borre....diu que 7 min. jo crec que menys....12,13,14...tindra rao l'abuelita(rada) que en niza se podra correr.....porte 4:18 de mitja i estic a eixe ritme encara....me torne a creuar en borre.....li he retallat va tocat,ni me saluda,pero segueix passant gent....arrive al gir del 16 m'anime queden 5 i dic com sempre aixo esta en casa....i una miel.....fa mal aire de cara en rao feia mala cara borre (hi haviem de molt pijor que ell) i jo anava tant fi....a 4:30 me costa mantindrem,pero d'ahi no puje....se m'apega un darrere,m'aguanta fins al pontet al 18....i comence a recalcular....vaig be per a baixar de 4h50 pero no puc afonarme ara,vec de tot a 2'5 de meta i me dic aixo es el final d'un duatlo sprint..."xupao"....i una miel....comencen a pegarme arcades i tinc ganes de vomitar....vaig apretant altra volta per baix de 4:20,se me pasa deseguida...senc a la gent animar,pero distorsionat....aixo si encara tinc forces per a fixarme en algun modelet de bikini que hi havia per alli exposat,je,je.....passe per davant de oroval i borroka.....flote,com disfrute,que gustet...pero apretant encara les dents per si no arrivava a 4h50....que guapa esta l'entra en dos passades per davant les grades.....no fa mal res,passe el crono,4:49:21....pegue tres passos i me mareje,me fa mal tot,demane aigua com un desesperat me la tire per damunt...vaig a l'avituallament i buscant a sergio tinc una doble alegria per que vegent el meu temps,i sense agarrar-lo se que ha baixat sobrat de 5 hores....el tio s'havia arreat un grapat d'hores entrenant asoles i tenia la seua recompensa....el trove ens abracem i ens felicitem mutuament......com diu borroka som unes putes maquines....ara quin fem?li pregunte....ell diu lo mateix que jo a elx.....NO TORNE A FER ESTO EN LA VIDA......jo no se com anira niza,pero creuar la meta.....i els dies seguents.....son especials.....


Gracies al rotovato de la ribera per vindre a bramar,a oroval que va fer apart d'un gran apoyo logistic......a tots els que m'animaren els dies d'avans i felicitat despres....al que li agrade esta distancia li acosenge que vinga a disfrutar d'una gran organizacio i un gran ambient.....aixo si he passat un fin de semana molt agust pero he trovat a faltar gent del ctc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada