dimecres, 8 de juny del 2011

Triatló de Dénia Copa Federació - 4 de Juny de 2011


Gran triatló amb una quantitat d´espectadors increïble, els carrers plens de gent animant, uyyy sona el despertador aixina comença el dia, me vaig dormir un altra volta i vaig arrivar tard al tropical, on havíem quedat quasi 4 hores abans de l eixida, que agobio anar en tanta pressa, efectivament arribem a Denia i no estaven muntades ni les taules per a donar els dorsals, en fi ahi estàvem juanki, jaume, ivan, quique, adrian i jo amb dos hores per a montar la bici, entrar als boxes i calfar, personalment en va sobrar 1 hora 55 min, tot anava perfecte fins que ens diuen que no es pot utilitzar neopreno, es en eixe moment que se m´apareix la imatge de Oscar diguent- me: tranquil home que eixiras amb el gordo de l´aigua, i Adrian sentat en l´arena tot pensatiu: perque no deixen neopreno, mentres la elite del club calfaen en el mar un hora abans!! mare meua on m´he clavat,i els meus pares i Ade dinant en la tasca eulalia (per cert gran restaurant de Denia) i jo ací!!, després de banyar me els peus, jugar una partida a pales, fer una castell d´ arena en Adrian, i escoltar uns quants xistes de juanki, comencen a vindre els participants i jaume i jo fem un estudi d´on ficar-nos per a tindre una bona eixida, després de moltes raons lògiques que dona jaume, perqué estavem en el millor lloc, ivan, juanki, quique i adrian pasen de les raons i se n van a l´altra part en Godoy, a les 4:30 donen l´eixida i ens fiquem a remar com a locos, en la primera bolla, jaume ja me portava 100 m segur, ho se perquè me vaig parar a ficar me els calçotets al puesto però això es un altra historia, l´aigua estava de categoria i menys Adrian que ho va passar mal pel mig del grup, tots els altres eixim sense cap problema de l´aigua, jaume destacat en la elite després juanki que va nadar de categoria, enhorabona!! Quique i jo eixim després seguits a poc de temps ivan i Adrian, jo super content, objectiu aconseguit lo demes no tenia importància, havia eixit en la foto que fica la federació en la seua pagina d´inici junt a la elite,jaume tenies raó va ser el millor lloc per a eixir, me vaig passar tot el circuit de la bici pensant quin marc li ficaria a la foto jajajaja!!!, el circuit de bici molt simple, pla amb un poc de vent. Jaume clavat en un dels grups de davant, juanki i jo, tirant del grup, ja que ningú ens donava cap relevo eh juanki!! Menudos cabrones, que bien se va ahi detras!!! (Casi armem una de por), Quique en el grup següent e Ivan i Adrian en els grups perseguidors intentant retallar temps, després de tres voltes al circuit on es va rodar prou ràpid i era prou complicat retallar temps als grups de davant, arriben a l’última, jaume encara recupera mes posicions, jo crec que algo s´havia fet eixe dia, no era normal el ritme que portava fins se li va oblidar agafar la pulsera en la primera volta i va tindre q tornar arrere a per la pulsera on va perdre 30 s segur, per darrere jo me distancie un poc de juanki, no molt tampoc les forces no donaven per a mes, ivan i adrian poc a poc retallant li distancies a quique, fins que la segona volta Ivan i Adrian adelanten a quique (quique la champions cobra factura, però el barça campió) no et preocupes que si mantens el ritme com ho vas fer en la natació i en la bici, pocs del club t´adelantaran.

En resum gran recital de com es deu de fer un triatlo del crack del club, i millora de tots els demes mortals del club que pareix que no, però poc a poc açò anirà igualant-se i ho fa mes divertit al hora de competir, apart que cada volta fem el club mes fort.

PD: que bonica es Denia en estiu quan vaig de festa al Zensa i de sopar per ahi....

Jordi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada