diumenge, 31 de juliol del 2011

Crònica Tri Antella by Cristian


El dissabte, 11 membres del club ferem el triatló de Antella i molts més estagueren animant de una forma increible per lo que no fa falta fer una crònica de lo que va pasar perquè cada uno de nosaltres ho va viure de una manera i té unes sensacions diferents. La meva visió es molt especial, pensava que no anava a fer-lo ja que la meva xiqueta ja feia dies que deuria de vindrer al món i no hi havia manera de que eixira, segurament volia que fera el triatló i donarme forces, perque ha segut el millor triatló que he fet fins ara, quedant el 19 de la general i baixant més de 1 minut la marca de l'any pasat, que ja va ser impresionant per al meu nivell. Vaig estar tot el matí molt nerviós, tenía masa ganes de que m'eixira be i molta presió per lo be que m'havia eixit l'any pasat i pese a estar un poc millor de forma en els tres segments no pensava millorar la marca. Quedarem a le 16:15 en el pavelló, jo estava fet un flan i sols tenia ganes de arrivar, i la veritat es que ho ferem en temps, menys mal, perque de seguida començaren les anecdotes, a Jaume se li oblidaren les sabates i el casco de la bici. Comencem a preparar els trastos, jo li done la bolsa a Silvia i als meus pares per a que la deixen al cotxe, que per cert m'havia deixat les llums enceses. Quant falten 15 minutets entra Jaume per fí, m'espere un poc per a no deixarlo a soles ja que el note prou nerviós i quant ja es prepara i agafa les ulleres de nadar me done conter que jo no les tinc, me les havia deixat en la bolsa que havien deixat al cotxe a la entrada del poble. Món pare es fa una carrera per a portarme-les, menos mal!!! Baixem a l'aigua justets però sense agobios, me quede en la escala i quant entre en l'aigua m'esbare i me caic, comencem be, je, je. Al cap de uns minutets donen la eixida, com anava arrimat me desplacen cap a les canyes, però pase prou be, encara que la sensació es de no anar comode, recorde quant Guillem en les seves cròniques ens conta que agafa els peus de la gent e intente fer-ho jo, la veritat es que vaig prou comodo però la sensació es que no arrive mai ni a la primera boia i per haver eixit 150 només porte a molta gent davant. Quant arrive a les tres boies, la del mig quasi ni la veig si no arriva a ser per la piragüa, pense que tinc que apretar, les sensacions son males i en la corrent a favor no milloren masa, quant eixc de l'aigua pare el crono i meeeeeeec, 19'50", fatal, en qualsevol entrenament ho havia fet més ràpid i damunt parant de quant en quant, me quede molt despagat, l'any pasat vaig eixir en 18'36" però me pose a correr com un loco per a compensar un poc fent una bona transició. Vaig tan enfurit que no me done ni conter però en la transició adelante a Claudio, Ricky i Fernando que havien eixit davant de mi de l'aigua. El meu germà, impresionant animant, m'havia cantat que portava a gent del club a uns 20 segons i que anava el 60 i pico i la meua xica, que emabaraçada i tot la senc xillar animant-me, es impresionant la quantitat de veus congudes que sens xillar el teu nóm, un 10 per a tots els que estaven. Se m'engantxa un poc el neopreno però ixc lo més ràpid que puc en la bic, en el despago que portava de haver perdut quasi minut i mig en la natació les sensacions no són masa bones però no pare de pasar a gent. Quant arrive a Sumacarcer me prepare pal port, mire el crono i 6'55" de bici (20 segons més que l'any pasat) me torne a calfar el cap, i sols començar el port me pasen 3, els primes que ho fan, encara que són 3 que ja els havia agarrat antes. Veig en la primera curva a Guillem i l'agarre un poc antes que l'any pasat, li dic que intente seguirme però me diu que va al seu ritme, que màquina, vinguent del Ironman i sense haver fet res de preparació. Les sensacions pujant són prou bones, no pare de adelantar a gent, pase a als que m'havien pasat excepte a uno del Suheca que l'adelante ja en la última recteta i me diu, va que ja ho tenim. Quant arrive dalt mire el crono i 12'23", quasi vint segons més que l'any pasat, ja vaig perdent més de 2 minuts, però he guardat forces en el port i sols començar a planejar comence a apretar, vaig a bon ritme, me faig mig gel i espere a que me pase algún triatleta 'rodaor' per agafar referències, però no m'adelanta ningú. Al cap de un moment pense, tant be aniré, les sensacions son bones i encara que jo no me gire mai enrere ho faig i veig que algu del club ve darrere, ¿serà Gullem? al cap de un moment me torne a girar i me veig a una locomotora que se me tira damunt, crec que feia hasta ruido, Fernando Cancellara que ve com un tir, me pasa i me diu que pegue darrere, je, je, .... com anava, però com estem a punt de girar cap a la presa no se'n va masa, aprete en la baixada i me pose al seu costat, VA MÀQUINA!! li dic, comencem el segon portet i veig a Jaume, la veritat es que se me dona prou be pujar però Fernando en 800 metres me trau quasi 60-70 metres, agafa a Jaume i jo tarde un poc més en agafar-los, ja quasi baixant m'esperen un poc, Jaume m'anima i me diu que anem dels 25 primers, quin pujó, li pregunte per Vicent i me diu que va per la presa. Es posa davant Jaume en la baixà, mare meua com baixa el tio, per damunt de la paret de la presa ens pasa uno que portava el dorsal 200 i pico, mare este, ja ens porta 5 minuts, però a Jaume no el pasa. Era una autèntica flipà, 3 del club, Fernando i jo en paralelo, per damunt de la pared del pantano per a evitar suspicàcies dels jutges i Jaume un poc davant. Fem les curves 'perilloses' i se m'escapen un poc, havien agafat a 2 de Algemesí, el que ens havia pasat, Fernando i Jaume, i jo estava quedantme un poc. Quant comencem la tornada del pantano, en els tobogans me pose a tirar i vaig pasant-los a tots, i me pose el primer del grupet, vaig mol comode, i me pose a tirar, Fernando pasa de quant en quant, sempre un per cada carril, i agafem a Vicent, 4 de club, IMPRESIONANT, 2Km antes de arrivar a Antella me incorpore, estire la esquena, me faig un gel, bec i me lleve les sabates, queda molt però vuic fer una bona transició. Torne a pasar davant i en això que me pasa Fernando molt fort, ja estem arrivant i li dic, LES SABATES, es fonamental fer una transició ràpida i hi ha que llevarse-les en temps. Arrivem davant del grup faig una transició regular i damunt quant ixc me'n vaig en el casco posat. Torne arrere, i ara sí, a correr, comence tranquil, m'havia pegat molta palisa en la bici, i havia pogut rebaixar el temps de l'any pasat en quasi 2 minuts, tot depenia de la carrera a peu, que l'any pasat la vaig fer a 4'. Es super-emocionant, pases per un pasillo ple de gent als dos costats, i tota la gent coneguda, familia, amics del club cridant el teu nóm, per a mi el millor triatló de la comunitat en diferència. Pronte me pasen 3, jo a la meva, esperant que Jaume me pasara, però a la meua, aço es molt llarg, arrivem al primer cono i ahí tinc la primera referància en la gent del club, pense que dec haver fet la transició molt ràpida perqè encara que porte a Jaume, Fernando i Vicent molt prop els he tret uns quants segons. Ahí, el meu germà, incombustible, la meua cunyà, la meva xica i Quique, no paren de animarme. Continue i antes del kilometro 2 un dels que m'havia pasat es para en sec i diu ja en tinc prou, no entenc per a que va eixir tant ràpid.... Continue a la meua, els avituallaments impresionant, molts i s'agraeixen, en la primera volta igual, aborronat de la quantitat de cirts de gent coneguda, MOLTES GRACIES A TOTS, no m'agrada dir noms per no deixarme a ningú però IMPRESIONANT TOTS!!!!! Cada vegada vaig més ràpid i aprete un poc antes de pasar pel cono i agafar referències de la gent que porte tant davant com per darrere, les sensacions son molt bones, li bese la panxeta a la meua xica i el meu germà me crida que en porte un davant propet i que vaig el 20, els últims Kilometros vaig disfrutant, pase al de Betera i no vieg a ningú que me puga agarrar. Entre en meta super content i superemocionant, li dedique la carrera a la meva xica Berta, que ara ja està ací en el món, xuplantme el dit, i me'n recorde, com quant arrive a meta en totes les carreres que faig del meu amic Sergio, que sempre que correc m'enrecorde d'ell i senyale al cel.... En fi MOLTISIMES GRACIES a tots els que estagueru animant. Als que el ferem, tots impresionants, 5º per equips, Vicent 5º millor parcial en natació, Fernando el 15 en bici (AY si arriven haver 47 km en bici con en Oliva, crec que no l'agafem ningú del club) Jaume imprrsionant com sempre, Guillem i Oscar millorant els seus temps, en lo que acaven de fer, Ricky baixant de les 2 hores (7 del club baixaren de les 2h) i cuidadín en Jordi que sense correr ja està ahí davant donant pel sac, i la capacitat de millora que té es impresionant. Piguti també molt be i igual que el Rada si tingueren un poquet més de temps per a entrenar, AY MARE!!! A Claudio a vorer quant les cames eixes li deixen fer un tri en condicions, però en fi, TOTS IMPRESIONANTS i lo que queda...

La pròxima en Valencia, encara que ahí jo tinc poquet que dir, mes que intentar fer-ho lo millor posible, a tope clar, i sobre tot que valga per al pròxim objectiu, OLIVA.

MOLTES GRACIES A TOTS!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada