dimarts, 23 de febrer del 2010

Tocaton al duatló igualada...


Hola família del CTC!!!!

Contar-vos el tocaton que me pegaren a mi ahir en el duatló d´Igualada.....si si TOCATÓN.....la veritat es que ja tenia la idea feta perqué entre que anava la elite i que ara estic entrenant poc pues ja tenia clar que m´ho anava a agafar com un dia més d´entrenament. me pasaven parat, em varen desfer la grenya i tot i això que no tinc massa pel.....0ºde temperatura i jo a pelo en el tritraje i el xip enganxat en una brida al turmell.....( de la ribera que voleu!) 6km de carrera a peu en desnivell positiu, 20 de bici trencacames i 3km correguent en unes cames que despres de la bici pareixien blocs d´obra del 8...me pesava cada cama 100k....i jo lluitant contra 350 espartanos pegant-se bofetades per entrar a la selecció catalana i al campionat d´espanya de duatló (4 places directes) el raña ( que per cert erem compis de box) el Melchor Mauri, el Xavi llobet....la campiona d´espanya de triatló..i el menda lerenda per alli el mig fent la mona.....però bé de tot s´apren ara a entrenar més i a vore si me pose només la mitat de forts que esteu vosaltres....el diumenge anire a sant Boi a fer una popular de 10 km i el dia 6 al duatló de Manresa a vore si me redimeixc les penes......
una abraçada desde el norte!!

ignasi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada