dimarts, 31 de maig del 2011

Half Challenge Costa BCN-Maresme - 29 de Maig de 2011

Després de un dur hivern tant a nivell físic com a nivell psicològic, amb varios amagos de no assistir al Half per la mort de ma mare per fi apleguem a Calella, dos grans amics, Oroval i Jesus i el meu amic i company de club oscar, que a falta d’uns minuts per a la fi de les inscripcions va decidir apuntar-se per a llevar-se l’espineta que li havia quedat en el Ecotrimad i poder assistir a Niza amb moltíssima mes confiança. Apleguem sobre les 21:30 deixem trastos en el hotel, per cert molt bon hotel amb piscina inclosa i anem a buscar un bar per a sopar, parlem poc de la carrera, cosa que me ve be per a oblidar-me un poc de tot el q ens espera.

El dissabte de mati ens alçem prompte, fa mal temps, isc a comprar unes cosetes i m’aplegue fins la platja a vore com estava el mar, mare meua!!esta prou mareja i dema es la carrera!!!Anem a per els dorsals, vegem la fira del corredor, açí ja se respira triatló per tots els costats, se nota que estem en un triatló diferent, l’organització un 10!!fem 20 minutets de carrera a peu per activar un poc,les sensacions no som molt bones, que poques ganes de competir!! Des de la nit anterior havia començat a fer-me mal el genoll, el mateix q l’any passat me va deixar tot el estiu sense poder fer res, no pot ser, en tot el hivern no m’ha fet mal!!!!El dia de la carrera va arrimant-se i estic molt tranquil, de vespra ens preparem les bolses que ens havien donat per a deixar els trastos per al dia de la competició, ja que en este triatló les transicions es feien dins una carpa tipo vestuaris, aplega l’hora d’anar-se’n a dormir i començe a pensar en el dia que ens espera demà.

A les 2 del matí encara estic despert!!!i a les 6 ja esta tocant el despertaor ,ens alçem tots, esmorzem, i repassem varies voltes que no se ens oblide res, tot en orden, apleguem al bike park i li pregunte a oscar si havia agarrat les ulleres i mecccc, primera cagera!!!no les portava, menos mal que venia oroval i sen va corrent al hotel a per elles,peguem una mira a les bicis, unflem les rodes i ens dirigim a la carpa, ens fiquem el neopreno, ens fem un parell de fots i anem cap a la platja, ja ho tenim ahí, no hi ha marxa arrere,mos donem la ma un parell de voltes, ixen els pro, les xiques, 2 eixides més i enseguida me toca a mi, entre en el caixo d’eixida, som casi 200 triatletes, veig a oroval me diu que tire avant però preferisc quedar-me açí darrere, sona una musiqueta que no recorde quina es i de repent es fa un silenci impressionant dins del caixo, com tots els dies m’en recorde de ma mare, me fique a plorar,passen uns segonets i MECCCCC!!!!!donen l’eixida,des de el primer metre fins el últim dels 1900 es te que nadar, fins ahí m’aplega la mala sort!!!! aplegue a la primera bolla prou rapidet, a 200 metres, continue nadant, ara toca fer 500 metres, estos se me fan un poc mes llargs, vaig còmode, aplegue a la bolla, ara toca buscar l’altra q esta a uns 100 metres,pare poc,no deixe de nadar, ara mos toca la part mes llarga, 800 metres, entre les dos bolles mes grans hi han varies xicotetes, antes d’aplegar a l’ultima xicoteta me desoriente un poc, perc uns 20 segons en tornar a la bona línea, aplegue a l’ultima bolla se m’han passat prou rapidets, sols me queden 300 metres, se me fan molt llargs,vaig a soles, veig a la gent tota a la meua dreta, m’oriente però vaig prou recte a la línea d’eixida, per fi aplegue, me lleve el neopreno, mire el rellotge crec q veig 38:12, estic marejat,veig a oroval, m’anima, just davant d’ell m’entren ganes de vomitar, aguante i entre en la carpa,esta a tope, continue en les arcaes, a voras la que monte jo açí, m’asente me canvie i pareix q me passa un poc,no m’aclarisc posant-me els calcetins, casco, dorsal, sabates i apreseta a per la bici, pareix q ja m’ha passat, agarre la bici, els primers metres me relaje un poc,anem per dins de Calella,i d repent ahí estava Borroka, me pega un crit,el salude, aprofite per a beure i per a fer-me un gel, prompte apleguem a la N-II, carretera per on es farà gran part del segment ciclista, fique el plat gran però prompte em done conter que no puc menejar-lo, supose que encara tindre les cames tocaes de la natació, decidisc posar el xicotet i mes avant ja cambiaré, poc a poc vaig trobant-me mes còmode, començe a passar a molta gent, també me passen a mi, el circuit en els primers km no aplega a ser pla com pensava, hi han 3 o 4 rampes, però molt curtes d’uns 200 o 400 metres,portem el aire en contra fins que apleguem a Mataró, primer avituallament,i per fi ara ens tocava el aire a favor,q bo!!!!al cap de uns 2 km del gir, me peguen un crit, vaig acoplat i no veig a ningu, era oscar, m’anima, no el veig, però també li pegue un crit, continue a lo meu,sempre anem els mateixos triatletes, som 4 o 5 i cada vegada passa uno davant, sempre deixant les distancies, aplegue a Calella,ja porte la mitad,avituallament, i ahí estaven oro i borroka animant i dixan-se la veu,toca un altra volta aire en contra però esta vegada me passa mes ràpid, aplegue a mataró i pràcticament me creue en oscar en el mateix punt, bona senyal pense,s e que estic anat be en la bici, aplegue al 65 i me permitisc el lujo d’esmorÇar,jejejeje,li pegue dos mosos a un bocadillet q m’havia fet, no m’entra i el tire, açò està acabant-se, aplegue al 75 i començe a pensar que me falta una mitja marató, queda molta carrera i estic apretant massa, però com diuen per ací, lo q va davant va davant!!!!entre en Calella, aprofite per a relajar-me un poc, aplegue a la transició i tracte de fer-la tot lo ràpid que puc, 46 segons!!! marque un temps de 2 hores 34 minuts en la bici, començe a córrer i des de el primer moment m’entra flato, crec q he begut massa en la bici,q n mel llevaría fins el 8 o el 9,vaig prou soltet, però tinc molèsties en els dos quàdriceps, despareixen prompte, començe a vore gent para estirant, no veig el km 1, començee a agobiarme pensant q no están marcats els km, però enseguida aplegue al km 2,vaig be,tornen a eixir-me unes llagrimetes, aplegue al 6 més o menos i me creue en oscar ens animem, va molt be, en els avituallaments trate de no parar i agarrar sempre aigua o cocacola i algun tros de taronja, famoltacalor,els peus els tinc bollint, aplegue al 10 en 45 minuts,ja estic prop de a on esta tot el jaleo, i allí estaven oroval i borroka animant-me,el rellotge de meta en eixos moments marca 4 hores 20, que realment eren 4 hores 5 minuts, si continue en este ritme podría estar sobre les 4 hores 50, continue be, me motive, tornen a animar-me, me motive, faig un pas subterrani que hi havia, me creue en oscar,me dona la ma,faig la xicoteta rampa i continue, aplegue al 12 i començe a a donar-me conter q no vaig igual, les cames no me van, nomes que tinc ganes q apleguen els avituallaments, tracte d’agarrar tot lo q puc, seré envejós!!! aplegue al punt on m’havia creuat en oscar la primera volta,i ja m’havia retallat casi 1 km. intente accelerar, la bèstia ve per darrere, però me dura 500 metros,no pare en ningun moment, però ja no porte el ritme que portava,me ixen els km sobre 4:50-5:00 que mal q vaig, estic patint molt, aplegue al 16, soles 5, intente animar-me, aplegue al 19,me queden 2, canvie el ritme, pareix q baja be, un xic me diu q vaig be,q porte bon ritme, pero no hi ha manera d’animarme, aplegue al 20,estos ultims 10 elsfaig en 48 minuts més o menos, però no hi ha manera d’animar-me, aplegue al 20, estic fundit, soles 1 més,ara no puc parar, están oro i borroka esperant a q entrem. No puc parar, comença a haver molta gent animant, passe el bike park, ja veig la meta, però antes i com en tota la carrera ahí estaven un altra volta els dos craks animant-me, gràcies,me puje la cremellera del mono,ara toca eixir guapet en la foto, últims metres, els faig caminant, disfrutant, acabe de baixar de les 5 hores en un mig ironman, estic reventat però molt content,al final 4:57:09.

Oscar enhorabona per el tiempaso que has fet i més que res per llevar-te eixa espineta q tenies des de Madrid, m’alegre q ara vajes en mes confiança a Niza.

Després de tants mesos d’entrene, amb moments molt durs, per fi soc finisher del meu segon mig ironman, gràcies a tots els membres del CTC per els vostres ànims antes de la carrera i de les vostres felicitacions després, donar les gràcies en especial a oroval i a jesus que me van acompanyar en este cap de setmana i com no a oscar,un crack, un fenómeno en tot!!! Borroka gràcies per vindre i per arrear-te la panxa de km q el vas pegar, gràcies, també donar-li les gracies a Alberto, q m’ha animat i m’ha planificat tots els entrenes de la temporada, gràcies trainer!!!!! A tots els que heu estat ahi, gracies a tots!!!!!!

Borre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada